Wednesday, November 5

Sekapur Sirih

Ucapan tahniah dan terimakasih kepada anda yg telah terjumpanya website tersebut
dan semoga anda tidak akan jemu untuk membacanya.
Catatan tentang diri
Saya mempunyai minat didalam bidang senibina(architectural) terutama dalam
membuat kerja-kerja 3D bercomputer mahu pun manual dan juga kerja rekabentuk(building
designer),
kepada sesiapa yg mempunyai bidang yang sama kita boleh bertukar-tukar fikiran...apa salahnya
betul tak?..

Saya juga membuat lukisan lakaran tersebut kepada sesiapa yg sudi mendapat perkhidmatan
saya didlm bidang tersebut selama 13 tahun ini,..tetapi almaklum sahajalah saya mengenakan juga sedikit bayaran untuk perkhidmatan ini...nk tahu boleh hubungi saya melalui email,
Segala pembayaran dan perkhidmatan ini saya buat secara online...
emailkan saya disini;zieartreka@yahoo.com.my
sila kunjungi lagi web saya ini sbb saya akan selalu updatekan berita berserta gambar yg terbaru terutama kepada mereka yang ingin atau berminat tentang rekabentuk bangunan terutamanya rumah kediaman...
Saya tahu ramai yg mencari rekabentuk sesebuah rumah untuk diadaptasikan bagi kediaman mereka...ok



http://hazie74.060159.hop.clickbank.net/?tid=MONEY2U


No comments: